Bent u benieuwd hoe u een meeslepende ervaring biedt met een touchscreen voor uw bedrijf?

U zal vast met veel vragen zitten als u op zoek bent naar een touchscreen voor uw bedrijf, zoals:

  • Is het een echte toevoeging voor mijn bedrijf en zal het mij helpen nieuwe klanten te werven?
  • Wat zijn de voordelen van interactiviteit voor mij en mijn klanten?
  • Wat zijn de kosten – zijn er hoge kosten aan verbonden?
  • Is het gebruiksvriendelijk en makkelijk te onderhouden – kan ik het verder ontwikkelen?

 

En ga zo maar door! Het kan nogal overweldigend zijn, maar wij kunnen u verzekeren dat het gebruik van een touchscreen de moeite waard is om in te investeren zolang u dat op de juiste manier doet.

Wij zijn dit blog artikel gaan schrijven met als uitgangspunt u een idee te geven waar u moet beginnen als u een interactieve touchscreen ervaring wilt implementeren.

Denk goed na over uw doelgroep en uw doelstellingen.

In de beginfase van de ontwikkeling van een touchscreen ervaring is het op de eerste plaats belangrijk uzelf af te vragen waarom u deze toevoeging nodig heeft. Als u een bedrijf hebt, wat zijn dan uw doelstellingen? Misschien wilt u informeren, educatie bieden, merkbekendheid verkrijgen of nieuwe klanten/werkopdrachten ontvangen.

Het is ook belangrijk om te weten wat voor soort doelgroep gebruik gaat maken van uw touchscreen. Wie zijn dat? Hoe gaan zij om met technologie? Wat zal hun aandacht trekken? Welke informatie zoeken zij?

Een interactieve touchscreen ervaring bestaat uit twee delen.

Een touchscreen bestaat uit twee delen; het visuele aspect (de inhoud, afbeeldingen en video enz. waarmee u een interactie voert) en de hardware (het scherm zelf).

Beschouw het alsof u naar een website kijkt – de website zelf is een visuele ervaring en u heeft hardware nodig (zoals een PC of MAC) om het te bekijken.

Zoals u waarschijnlijk al geraden heeft is de visuele ervaring het belangrijkste deel, omdat het de aandacht van uw doelgroep moet vasthouden en hen moet helpen om op een leuke, informatieve en visueel aantrekkelijke manier de informatie te vinden en te verwerken die zij zoeken.

Als uw bezoekers het gebruik als lastig ervaren of zij niet kunnen vinden wat zij zoeken, zullen zij er geen gebruik van willen maken.

De visuele ervaring.

Zoals eerder benoemd werd, wilt u uw doelstellingen in gedachte houden en hoe deze bereikt kunnen worden met een interactieve ervaring en net zo belangrijk is de ervaring die u uw klanten mee wilt geven.

Op zijn minst wilt u uw bezoekers een positieve en gedenkwaardige ervaring bieden, maar waar moet u rekening mee houden?

Uw hardware kiezen.

Als u eenmaal een idee heeft over wat voor soort ervaring u wilt creëren voor uw bezoekers, is het tijd om uw hardware mogelijkheden te bekijken.

Conclusie.

Wij hopen dat wij u een beter idee hebben kunnen geven over waar u moet beginnen wanneer u een interactieve touchscreen ervaring wilt creëren voor uw bedrijf. In het begin kan het intimiderend zijn wanneer u een interactief element wilt introduceren – ongeacht waar u het voor wilt gebruiken.

Let op. Wij raden u altijd aan om een touchscreen specialist in de arm te nemen of een bureau gespecialiseerd in de ontwikkeling ervan – liever geen hardware leverancier – zodat u echte gedenkwaardige en meeslepende ervaringen weet te creëren voor uw bedrijf. Beamers en Touchscreens helpt u graag verder!